Dizajn vodnik

KUBUS INTERIER · SALON OBLIKOVALSKIH IKON

Nasproti Univerze v Ljubljani, pravzaprav bi lahko napisala kar na Kongresnem trgu, tam, na koncu Vegove ulice, stoji lep salon s čudovitimi predmeti za dom. Izložbena okna niso velika, saj se nahaja v staromeščanski zgradbi in zato ga je morebiti lažje spregledati. A to se ljubitelju oblikovanja pač ne more zgoditi. Kubus Interier namreč ponuja lepo število oblikovalskih ikon, lani pa so praznovali že dvajseto obletnico svojega obstoja.

Priznam, to je trgovina, kamor tudi sama vedno rada zaidem. Iz več razlogov – eden izmed njih je prijaznost ljudi, ki so tam vedno na razpolago, pa naj bo za nasvet ali klepet. In v slednjega sva se med mojim zadnjim obiskom prav prijetno zapletli z Naco Škodlar (desno roko Ule Vehovar, lastnice in vodje salona Kubus Interier).

Prva stvar, ki jo je ob vstopu v salon nemogoče spregledati, so stoli. Teh je na ogled res ogromno. Naca razloži: “Stol je kos pohištva, ki ga je pred nakupom prav gotovo potrebno preizkusiti. Zato je v našem salonu največ ravno teh eksponatov. Trudimo se, da stranke pri nas lahko preizkusijo udobnost sedenja in stole ponudimo tudi na preizkušnjo domov ali pa v pisarno. Stoli so res vodilen prodajni produkt našega salona in po tem smo najbolj prepoznavni.”

“Poleg široke ponudbe stolov, miz, oblazinjenega pohištva, delovnih stolov in ostale opreme za pisarne, ponujamo tudi veliko malih dodatkov za dom. Ponujamo pa tudi svetovanje pri celoviti opremi prostora, kompletno z izrisom opreme za dom ali poslovni prostor ter kompleten izbor pohištva, materialov in barv,” nadaljuje z odgovorom na vprašanje, kaj še imajo v ponudbi.

Poleg vsega naštetega, pa se lahko pohvalijo tudi z lastno blagovno znamko svetil. “Gre za linijo svetil iz furnirja, ki so bila oblikovana v začetku 60. let, oblikovalca pa sta Nives Kalin Vehovar in Franci Vehovar, starša lastnikov salona. Za prilagoditve in preoblikovanje prvotnih modelov ter nove oblike sta poskrbela Kaja Lipnik Vehovar in Arne Vehovar. Z novo in dopolnjeno linijo svetil se, iz domačega trga, kjer so svetila že dobro poznana, pripravljamo na prehod na tuje trge,” pove.

Sicer se število priznanih blagovnih znamk, ki se jih pri njih dobi, giblje krepko čez dvajset. Ko jo povprašam, ali bi katero med njimi izpostavila, pove: “Vodilna blagovna znamka v našem salonu je Vitra, proizvajalec iz Švice s proizvodnjo v Nemčiji. Njihov uradni zastopnik za Slovenijo smo že 21 let. Večina ostalih dobaviteljev je skandinavcev – Hay, Fritz Hansen, Normann Copenhagen, Engelbrechts, Design House Stockholm in ostali … Od sosedov Italijanov pa sodelujemo z Magisom in Kristalio. A to je le nekaj od vodilnih dobaviteljev pohištva s katerimi sodelujemo. ”

Na vprašanje kako izbirajo, s kom sodelujejo in kaj imajo v ponudbi Naca odgovori: “Predvsem ne želimo ponujati istih blagovnih znamk, ki jih tržijo ostali pohištveni saloni in se trudimo obdržati visok nivo ponujenega. Ponudbo dodatkov za dom in darilnega programa smo razširili nekaj let nazaj, saj smo s tem želeli doseči to, da se stranke večkrat vračajo. Stole ne kupuješ vsako leto, male lepe stvari pa prav gotovo.”

Pohvalim jo, da mi je všeč njihovo prizadevanje izboljševanja kulture bivanja pri nas, v isti sapi pa me zanima, kako je z nami, Slovenci. Imamo čut za estetiko? Smo pripravljeni kupiti dražje kose? Razgovori se: “Slovenci imamo čut za estetiko. Ljudje so dobro osveščeni in poznajo lepe stvari. Tudi iz svojih potovanj v razne prestolnice in manjša mesta. Veliko naših strank si dobre kose ogleda v večjih pohištveni salonih v tujini in se vanje malodane zaljubi. Ali pa jih poznajo iz revij, medijev etc … To so ljudje, ki cenijo oblikovanje in spoštujejo originale in so pripravljeni zanje tudi varčevati. To so ljudje, ki sovražijo ponaredke in tako imenovane »replike«. Seveda na našem trgu obstaja tudi krog ljudi, ki poznajo vse poceni izvedbe teh kopij stolov, vendar to niso naše stranke. Bolje je kupiti cenejši kos nepoznanega oblikovalca, kot pa posegati po nekih kopijah priznanih izdelkov. Pa naj to velja za pohištvo, oblačila ali pa modni dodatek. Vse ostalo je pač »fake«.”

Ne bi se mogla strinjati bolj. Za konec Naco povprašam še po novostih, ki nam jih pripravljajo: “Prav gotovo bomo poskrbeli za to, da se bo na naših policah pojavila še kakšna dodatna blagovna znamka in še zanimivejša ponudba dodatkov za dom. Začeli smo tudi s promocijo proizvoda meseca. Vsak mesec izberemo novega, kateremu kar občutno znižamo ceno. Pripravljamo pa tudi presenečenje za vse naše stranke, več o tem izveste prav gotovo kmalu.”

Hm, sliši se mamljivo, presenečenj pa se prav veselim (v bistvu me od radovednosti že prav razganja : )

Salon Kubus Interier lahko obiščeš/slediš tudi tu:
SPLETNA STRAN ∙ FACEBOOK INSTAGRAM

 

“Lahko se pohvalijo tudi z lastno blagovno znamko svetil. Gre za linijo svetil iz furnirja, ki so bila oblikovana v začetku 60. let, oblikovalca pa sta Nives Kalin Vehovar in Franci Vehovar.”

 

 

“Poleg široke ponudbe stolov, miz, oblazinjenega pohištva, delovnih stolov in ostale opreme za pisarne, ponujamo tudi veliko malih dodatkov za dom.”

 

 

“Slovenci imamo čut za estetiko. Ljudje so dobro osveščeni in poznajo lepe stvari.”

 

 

“Stol je kos pohištva, ki ga je pred nakupom prav gotovo potrebno preizkusiti. Zato je v našem salonu največ ravno teh eksponatov.”

 

Foto © Izbirčnica

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja