Družinsko podjetje Mizarstvo Bolčič je zagotovo zgodba o uspehu. Dejstvo, da so na pravi poti, potrjuje tudi njihova 83 letna tradicija, katero nadaljuje zdaj že tretja generacija.
Sama jih na pohištvenem sejmu v Ljubljani občudujem vedno znova, saj njihovi kosi zares izstopajo. Vedno oblikovani do zadnjega detajla, kar kličejo, da se ustaviš in jih pobožaš. Ponujajo različne kolekcije, od klasičnih do sodobnih. In prav slednje so se mi dobesedno zapisale v srce.
Pohištvene kose, predstavljene pod relativno novo blagovno znamko Mitja – As wood as it gets odlikuje izvirno oblikovanje, natančna izdelava in mojstrska obdelava. K sodelovanju so povabili odlično ekipo oblikovalcev in s to potezo zagotovo obrnili novo poglavje v svoji zgodovini.
Njihovo ponudbo obsegajo sodobne in brezčasne kolekcije Kalota, Coco, Tangenta, R in ostali posamezni kosi, pohištvo pa izdelujejo tudi po meri. Pri izdelavi prisegajo na uporabo avtohtonih, evropskih drevesnih vrst – oreh, divjo češnjo in hrast.
V letu 2016 so se z lastno blagovno znamko prvič predstavili na pohištvenem sejmu v Kölnu, njihovo pojavljanje na mednarodnih sejmih pa je postalo stalna praksa (poleg IMM Cologne še Belgrade furniture fair, 100 % Design London, Maison&Objet v Parizu). Na pohištvenih sejmih redno dobivajo številne nagrade, ne preseneča pa tudi dejstvo, da večino izdelkov izvozijo v tujino.
Potencial lesne industrije v Sloveniji je velik in stvari se obračajo na bolje. In veseli me dejstvo, da se za lepo oblikovane pohištvene kose že nekaj časa ne rabimo več ozirati le čez mejo.
Foto: Arhiv proizvajalca